دانلود آهنگ جدید و گوش نواز معین به نام جان من
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دانلود آهنگ جدید و گوش نواز معین به نام جان من

دانلود درادامه مطلب...

متن آهنگ جان من معین

جانه تو جانه من حاکمو قربانِ من
 سفره ی خانه من طعم لبت نانِ من
خوش بگو تا دَم از خوشه ی تو نوش کنم

 شاه شیرین بیان صورت خندانه من
حکم به کشتار بده بنده و قربانی ام از تو آزادم آن لحظه که زندانی ام
زان به تو بوسه بر آه جگر سوز من مُهر دیوانگی طالعه پیشانی ام
عشق دیوانه زهر جانانه از تو مینوشمو سرمستو سبک بال من
بیت ویرانی شعر ایرانی از تو میخوانم و شب نقطه ی بیدار منم
جانه تو جانه من حاکمو قربانِ من سفره ی خانه من طعم لبت نانِ من
خوش بگو تا دَم از خوشه ی تو نوش کنم شاه شیرین بیان صورت خندانه من
عطش روی تو دارم شبه دیدار باش نفسه خفته ی بی عاطفه بیدار باش
هوسه عطر تو هستو تب آغوش نیست صحبت از موی تو هستو گوش تو گوش نیست
ای دل ای عاشق موجه بی قایق میروی تا بزنی سر به کدامین سنگ
ای دل ای تنها مستو بی پروا بی سپر میبری ام سمت کدامین جنگ
جانه تو جانه من حاکمو قربانِ من سفره ی خانه من طعم لبت نانِ من
خوش بگو تا دَم از خوشه ی تو نوش کنم شاه شیرین بیان صورت خندانه من

دانلود آهنگ جان من

دانلود با کیفیت 128

دانلود با کیفیت 320

دانلود موزیک ویدیو جان من

دانلود با کیفیت 480

دانلود با کیفیت 1080




:: موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید و گوش نواز معین به نام جان من , ,
:: برچسب‌ها: آهنگ جدید , دانلود , ای دل ای عاشق موجه بی قایق میروی تا بزنی سر به کدامین سنگ , دانلود آهنگ جدید و گوش نواز معین به نام جان من , 96 , 2017 , هشتاپلی ,
:: بازدید از این مطلب : 419
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : amin
ت : دو شنبه 16 مرداد 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی